• Gratis verzending op het hele assortiment
  • Al 15 jaar met passie voor de wielersport
  • Gratis en gemakkelijk retourneren
  • 2 jaar garantie

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Kies de makkelijkste manier om uw producten te betalen: Ideal, Paypal, vooruitbetalen of Afterpay. Voor uitgebreide informatie over deze betaalwijzen verwijzen wij u door naar de pagina betalingen.


Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, de prijzen op onze website zijn inclusief btw.


Ik heb iets besteld maar nog geen bevestingsmail gekregen?

U krijgt bij ons direct een bevestigingsmail, dit kan maximaal 10 minuten duren. Heeft u die niet gekregen, dan kan het zijn dat er iets verkeerd is gegaan. (kijk ook altijd het postvak ongewenst of spam voor de zekerheid.) Mocht u niks ontvangen hebben neem dan even contact met onze klantenservice op.


Wanneer krijg ik een factuur?

De factuur ontvangt u zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan soms enkele minuten duren. De factuur krijgt u per e-mail.


Ik kan mijn maat niet selecteren

Mocht u geen maat kunnen selecteren of er ontbreekt een maat, dan is het artikel niet leverbaar. Wilt u weten of dit product nog terug op voorraad komt, mail dan even naar info@wielerkleding.nl


Wanneer krijg ik een bevestiging van de verzending (track en trace)?

Zodra wij het pakket gereed hebben gemaakt voor verzending, ontvangt u een track-and-trace in de mail. Hiermee kunt u de verzending van het pakket volgen. (Dit nummer word meestal pas later op de avond, begin ochtend geupdate) Klik hier voor de PostNL website en vul het tracking nummer in. 


Kan ik nog mijn adres wijzigen?

Dit kan mits het pakket nog niet verzonden is, neem hiervoor contact met onze klantenservice op.


Ik heb het verkeerde e-mail adres ingevuld, kan ik dit wijzigen?

Wegens privacy redenen, kunnen we na een bestelling het e-mail adres niet meer aanpassen.


Ik heb al besteld maar wil nog een product toevoegen?

Helaas is het niet mogelijk om bij een lopende bestelling een of meerdere producten toe te voegen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij uw bestelling wel annuleren. U kunt dan een nieuwe order plaatsen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren met de retourbon die bij uw bestelling is bijgesloten. Voor uitgebreide informatie over de voorwaarden omtrent het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u door naar retourneren


Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ruilen voor een ander artikel, maat of kleur is niet mogelijk. U dient een nieuwe bestelling te plaatsen. Voor uitgebreide informatie over het retourneren verwijzen wij u door naar de pagina retourneren.


De status van mijn track & trace verandert niet?

Heeft u geen mail gehad van ons met betrekking tot vertraging en uw track en trace is heeft al 12 uur dezelfde status. Dan adviseren we u even contact op te nemen met de klantenservice.


Hoe maak ik gebruik van de kortingscode?

Als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief, krijgt u een kortingscode via e-mail opgestuurd. Dit kan maximaal 10 minuten duren. (kijk ook altijd het postvak ongewenst of spam voor de zekerheid.) Deze code dient u in te vullen op de afrekenpagina, vervolgens kunt u klikken op kortingscode toepassen. (code word dus niet automatisch verwerkt.) Als u ziet dat de prijs verandert weet u dus dat de code juist is verwerkt. Kortingscode kan na betaling, niet meer worden toegepast.