Even geduld aub...

{{var product.name}} werd toegevoegd aan uw winkelwagen


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen

{{var product.name}} został usunięty z koszyka


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Montagehulplijn 024 760 0900
MENU

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

  • Gratis verzending
    op het hele assortiment
  • Gratis en gemakelijk
    retourneren
  • 2 jaar garantie

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen via iDEAL, Creditcard, onder Rembours, vooruit betalen en via PayPal. Voor uitgebreide informatie over deze betaalwijzen verwijzen wij u door naar betalen.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, de prijzen op onze website zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.

Ik heb iets besteld maar nog geen bevestingsmail gekregen?
U krijgt bij ons direct een bevestigingsmail, dit kan maximaal 10 minuten duren. Heeft u die niet gekregen, dan kan het zijn dat er iets verkeerd is gegaan. (kijk ook altijd het postvak ongewenst of spam voor de zekerheid.) Mocht u niks ontvangen hebben neem dan even contact met onze klantenservice op.

Wanneer krijg ik een factuur?
De factuur krijgt u op de dag voordat de verzending plaatsvindt. De factuur krijgt u per e-mail, dit is meestal binnen 24 uur.

Wanneer krijg ik een bevestiging van de verzending (track en trace)?
U krijgt een bevestiging van de verzending op de dag dat u de factuur heeft gehad. 
U krijgt tevens een track en trace nummer hiermee kunt u zien hoelaat de postbode de volgende dag bij u is. (dit nummer word meestal pas later op de avond, begin ochtend geupdate) 

Kan ik nog mijn adres wijzigen?
Dit kan mits het pakket nog niet verzonden is, neem hiervoor contact met onze klantenservice op.

Ik heb het verkeerde e-mail adres ingevuld, kan ik dit wijzigen?
Wegens privacy redenen, kunnen we na een bestelling het e-mail adres niet meer aanpassen.

Ik heb al besteld maar wil nog een product toevoegen?
Neem telefonisch contact op met de klantenservice via 024-7600901

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. Gebruik hiervoor het retourformulier, welke u samen met de factuur en verzendbevestiging heeft ontvangen per e-mail. Voor uitgebreide informatie over de voorwaarden omtrent het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u graag door naar de pagina Ruilen en Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen?
U kunt uw artikel ruilen tegen hetzelfde artikel in een andere maat. Dit kunt u aangeven op het retourformulier welke is bijgesloten bij de verzend bevestiging van uw pakket. Toch ruilen voor een andere kleur of artikel? Plaats eenvoudig een nieuwe bestelling en stuur het ongewenste artikel gratis naar ons terug. Voor uitgebreide informatie over de voorwaarden van het ruilen van uw artikel verwijzen wij u door naar Ruilen en Retourneren.

De status van mijn track & trace verandert niet?
Heeft u geen mail gehad van ons met betrekking tot vertraging en uw track & trace code heeft al 12 uur dezelfde status. In dit geval adviseren we u even contact op te nemen met de klantenservice.

Hoe maak ik gebruik van de kortingscode?
Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief, krijgt u een kortingscode via e-mail opgestuurd. Dit kan maximaal 10 minuten duren. (kijk ook altijd het postvak ongewenst of spam voor de zekerheid.) Deze code dient u in te vullen op de afreken pagina, vervolgens kunt u klikken op 'kortingscode toepassen'. (code word niet automatisch verwerkt.) Als u ziet dat de prijs verandert weet u dat de code juist is verwerkt. De kortingscode kan na het afronden van de betaling niet meer worden toegepast.